Το Παιχνίδι της Δύναμης: Κανόνες και Νόμοι

Το Παιχνίδι της Δύναμης

Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος

Το Παιχνίδι της Δύναμης…
Ένα μωρό κλαίει για να τραβήξει την προσοχή των γονιών του…
Μια γυναίκα μαγειρεύει για να ευχαριστήσει έναν άνδρα…
Ένας άνδρας στέλνει λουλούδια για να “ρίξει” μια γυναίκα…
Ένας υπάλληλος ζητάει αύξηση…
Ένας εργοδότης δίνει το δίλημμα, μείωση μισθού ή απόλυση…
Ένας πωλητής προσπαθεί να πείσει για το προϊόν που πουλάει…
Και πιο σημαντικό…
Ένας πολιτικός προσπαθεί να πείσει πως είναι ο Σωτήρας που πρέπει να ψηφιστεί πάση θυσία…

Το κοινό στοιχείο των παραπάνω περιγραφών, είναι ένα:
Κάθε ένας πρωταγωνιστής, με τον τρόπο του θέλει να επιβάλει την Θέλησή του σε έναν ή περισσότερους ανθρώπους.
Τα Παιχνίδια Δύναμης είναι ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ κομμάτι της Ανθρώπινης Υπόστασης.
Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως είναι ανήθικο να προσπαθείς να “χειριστείς” άλλους ανθρώπους.
Συνήθως είναι αυτοί οι πρώτοι Χειραγωγοί που θέλουν τους υπόλοιπους στην Άγνοια, έτσι ώστε να μπορούν οι ίδιοι να τους χειριστούν κατά βούληση. Όταν γνωρίζεις το πώς λειτουργεί η Χειραγώγηση, γνωρίζεις το πώς λειτουργεί και η Αντιχειραγώγηση…

Το Παιχνίδι της Δύναμης.
Η Γνώση είναι Δύναμη…
και η Εφαρμογή της Γνώσης στην Πράξη, είναι Σοφία.
“Λόγος” και “Λογική” έχουν κοινή ρίζα.
Όποιος γνωρίζει να χειρίζεται τον Λόγο…
ελέγχει Συνειδήσεις.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Σχετικά άρθρα:
* Το e-magazino της ARKADIAN N.S.P.: Συναισθηματική Νοημοσύνη και Χειραγώγηση.

©2004-2021 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:
Ο Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 13 Οκτωβρίου του 1972. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής, καθηγητής Ξένων Γλωσσών και Εκπαιδευτής σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της Γνώσης.
Δείτε εδώ ένα σύντομο βιογραφικό του.

Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.