Το Φιλί της Μέδουσας: Ένα μαγικό ακορντεόν

Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος

Ήξερε πια το σπίτι του επικεφαλής του εχθρού στην Αθήνα. Του το είχε μαρτυρήσει η ίδια η ιδιαιτέρα γραμματέας του χωρίς να το καταλάβει, όταν την στιγμή της ερωτικής κορύφωσης η συνείδησή της είχε γεφυρωθεί με του Άλκη, μεταφέροντας όλες τις πληροφορίες από το δικό της στο δικό του μυαλό. Αμελητέου μεγέθους bytes ηλεκτρισμού, τα οποία όμως θα ήταν αυτά που θα διαμόρφωναν τις εξελίξεις στο τελευταία στάδιο του Μεγάλου Πολέμου…
Άνοιξε τον φορητό του υπολογιστή και ανέβασε στο blog του το Μήνυμα για το Αρχηγείο:
* * * * *

“Βρισκόμαστε όλοι σε έναν βούρκο, αλλά κάποιοι από εμάς κοιτάζουμε στα αστέρια”, έγραφε μερικές δεκαετίες πριν ο Oscar Wilde.
Ζούμε όλοι σε μια Εικονική Πραγματικότητα που Κάποιοι Αφέντες και Δυνάστες μάς έχουν εγκλωβίσει σε Αυτήν, ζούμε στην “μαυρίλα” που μας εκπέμπουν έτσι ώστε να τρέφονται αυτοί οι Άλλοι από την Δυστυχία που καλλιεργούν στις ψυχές μας, απορροφώντας το Χρώμα από τις ζωές μας.
Όπως όμως σε κάθε Matrix, υπάρχουν κάποιοι …

– Συνεχίστε την ανάγνωση…-

Αποσπάσματα από το βιβλίο «Το Φιλί της Μέδουσας» μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Ένα μυθιστόρημα «Επιστημονικής Φαντασίας» για τα χρόνια της Κρίσης και την Μαύρη Σκιά που έχει βυθίσει τον πλανήτη Γη στο Σκοτάδι, με τελευταίο προπύργιο Αντίστασης την Κατεχόμενη Ελλάδα των Μνημονίων.

Όταν κλείσετε αυτό το βιβλίο, η Πραγματικότητα γύρω σας δεν θα είναι ποτέ πια η ίδια…
ΕΣΕΙΣ δεν θα είστε ποτέ ξανά οι ίδιοι.

©2004-2022 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:
Ο Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 13 Οκτωβρίου του 1972. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής, καθηγητής Ξένων Γλωσσών και Εκπαιδευτής σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της Γνώσης.
Δείτε εδώ ένα σύντομο βιογραφικό του.

Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.